Wednesday, March 14, 2012

ouh tidak

Berhabuk sudah blog saye. .sejak dah masok kolej memang jarang tok sentuh blog ni haha. .
lagi pon takde topic nak cerite. .so mls nak update..

so wat mase ni yang best tok cerite ermmm pade tarikh 11.3.2012
spupu aku kawen nurul lynie
So Selamat pegantin baru
Ermmm banyak lagi gamba but semua dekat dalam FB so tengok la dalam FB nnti k. .btw aku patot alik banting petang tu so ayah tak dapat anta. .jadi MY lovely hero apit amek aku dekt PD. .hahaha nak taknak kene jugak sebab ayah yang suruh. .kalau tak disuruh oleh bapak mentua kene cancel la kan hahahah
die smpai dalam kol 2.30 semua orang pandang. .amboi mcm aku pulak yang kawen padahal spupu tu hahah. . dah makan sume lepak kejap. .kol 3.30 aku alik banting,.apit salam2 semua pas uh pegantin cuit ni ke MR.A kau hahaha. .adoii kantoi dieorg cite2. .apit dah malu HAMEK kau syggg kan dah kene perli hahahah. . .
so dah alik. .lepak klanang makan roti canai then apit anta aku alik. .thnkk bby muah love you

No comments:

Post a Comment